« اللهم اجعلنا ممن يورثون الجنان ويبشرون بروح وريحان ورب غير غضبان آمين »
 بوابة بدر اضغط للتحميل


العودة   منتديات بوابة بدر > منتديات الجوال - Mobiles Forum > الثيمات و الخلفيات والرسائل


الثيمات و الخلفيات والرسائل ركن خاص لخلفيات و ثيمات ورسائل الجوال ، خلفيات موبيل ، ثيمات موبيل، رسائل موبيل ، رسائل قصيرة، صور موبيل

شويه رسائل جااااااامده أخر 7 حاجات 2011

انهارده هنضحك على اصحابنا يالا ومش هطول عليكم بقى واللى مش هيكتب رد حلو هبقلشوه !! ههههههههههههه عينيا بتحبك وقلبي بيحبك وحضني بيضمك ده يبقى ايه سفالة وقلة

إنشاء موضوع جديد إضافة رد
 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم 13-11-2010, 02:04 AM   رقم المشاركة : [1]
Eng_Badr
Administrator
الصورة الرمزية Eng_Badr
 
Smile شويه رسائل جااااااامده أخر 7 حاجات 2011 Eng_Badr غير متواجد حالياً

انهارده هنضحك على اصحابنا


يالا ومش هطول عليكم بقى
واللى مش هيكتب رد حلو هبقلشوه !!
ههههههههههههه


عينيا بتحبك
وقلبي بيحبك
وحضني بيضمك
ده يبقى ايه

سفالة وقلة أدب


مميزات الشاب المصري :
1
2
3
4
إبن --------------- مفيهوش ولا ميزه ..



أهديك قول الشاعر :
يا واخدني في حبك على سهوه
خبيني في عبك لاستهوى


عشمني بالمحبة وشعلقني بالهوا
حايلته حبة حبة زودها واتلوى
وأحايل فيه يا حبيبي أنا قلبي بيتكوى
عذبني معاه كتير وعذابي مالوش دوا
من بعدك يا حبيبي قلبي خلاص اتشوى
هفضل احبك احبك وحبك عمره ما ينزوى
بحبك بحبك يا عمري وهفضل احبك لحد اما ضهري ينحنى


والله ليك وحشة كبييييييييييييييييييييييرة ومعاها عيالها بيعيطوا
وبيقولوا عاوزين نشوف الاحباب


بهدوء
وبدون مشاكل
ولا زعل
مش عايزه
رسايلك نهائيا
تنقطع عني


تم خصم 3 جنيهات من رصيدك
عانت الموبيلات الفقيرة خدمة شحتني شكرا ..


على رأي المثل :
يا مخلص على القرد رصيدك
يخلص الكارت ويهرب القرد من ايدك

ممكن تقرب ودنك
انا عندي سر خطير
أنا
بحب
محشي ورق العنب


يا يا يا
يا معذبهم
يا قاهرهم
يا مشتتهم
يا واحشهم
المرسل : واحد منهم

لو عايز تقطع علاقتك بيا اضغط السهم لأسفل
كنت عارف إنك نذل وهتعملها


لجمالك
لعزوبتك
لرقتك
لسحرك
لجاذبيتك
استعمل قاتل الحشرات ريد


نفسي تكوني جنبي عالسرير دلوقتي
بالليل
والدنيا ظلام
وتحت اللحاف
علشان تشوفي ساعتي وهيا بتنور في الضلمة


يا عسل يا ناسينا
لملمت النمل علينا
انت بعيد وهما
نازلين قرص فينا


حنيت محنتش بحنلك
رنيت مرنتش هرنلك
اتكلمت متكلمتش هكلمك
من الآخر هجننك


لو حسيت إن الدنيا مظلمة " إذكر الله "
ولو حسيت إنها لسه مضلمة " قوم صلي ركعتين "
ولو حسيت برضه إنها لسه مضلمة : " متستغباش بقى وقوم ولع النور


عزيزتي الأنثى : احتفظي معك دائما
بصورة لشريك حياتك
وضعيها في محفظتك
وكلما مررت بضائقة أو مصيبة
انظري إليها لتتذكري


إن طلاسم الوهم المموج في أساطير البعد البلوري
تعطي دوزنة ممسوقة في منتهى اللاشعور
الممتد في دهاليز العدم الأزلي إلى سراديب الفراغ السرمدي
فتتقوقع وتتحوصل وتنحصر في جملة واحدة :
العوافي وإيه الاخبار



حركة لما بتعملها الست بلسانها الراجل بيموت فيها ؟
تحط لسانها في بؤها وتسكت


الإمتناع عن التدخين قرار صعب
يحتاج إلى :
تفكير عميق
تركيز
مج شاي
وسجارتين ..


نأسف لإزعاجكم
دورة التنبية الليلية للأطفال
قوم إعمل " بي بي " وارجع نام تاني


شنخبت السفاتر لتوعكم
فصارت تقعنش في طنيس الزلحبص
( صارت : أي أصبحت ) ...


هذه الحروف ( ب . ح . ب . ك )
تحمل معاني كثيرة
ب = بتمنى أشوفك
ح = حبيت لقياك
ب = بدوب في هواك
ك = كداب في كل كلمة قولتها



بالمطوة أغزك لو قلبك وزك يوم تنساني
وبالموس في وشك لو قلبك غشك في حناني
وبالطوب أنشك لو فكرت في حد تاني
إمضاء : مجرم في حبك ..


مبيض للوجه
مهدئ للأعصاب
بدون آثار جانبية
ونتائجة مضمونة
الكلور ...


" مصايب الحب "
ذكي + ذكية = حب
ذكي + غبية = حمل
غبي + ذكية = جواز
غبي + غبية = فضيحة


كل يوم يموت حمار في الشارع
إذا كنت عايش
اديني رنة
عشان اطمن عليك


للزوج المصري أربع زوجات
واحده فلبينية : تخدمه
وواحده سورية : تطبخله
وواحده لبنانية : تدلعه
وواحده مصرية : تطلع عينة وعين التلاته دول ..


Bsssssssssssss
Enta
Aiwa enta
Ya amar enta
Yalaziz enta
Ya gamel enta
Ya hayaty enta
Ya asal enta
Ya alb yenta
" wahashteny "


الآن
وحصريا
ولأول مرة
على شاشة تليفونك
استحمى
تاخد صابونة هدية ..



تعريف الطالب المدرسي :
هو كائن نصف حي شبه ميت
مخنوق يوميا
مطحون دراسيا
مقهور منهجيا
ومن الضغط أصبح غبيا
ومن بعد النتيجة اتهطل رسميا


يوم ما تحس بضيق وانك
حزين والدمعه بتنزل من عينك
متتصلش بيا أنا مش ناقصك



أنا بلبل وانت كناري
انا ضلمة وانت نهاري
انا جحا وانت حماري

بنات 2010 :
موبايل فشخره
عباية مخصرة
طرحة مبخرة
ومن جوه قردة مصورة


للشباب 4 كذبات :
ما بشربش
مبقعدش على القهوه
مبكلمش غيرك
هتجوزك






س/ايه هو الحيوان الاخضر الصغير الي بياكل الزلط؟
ج/هو ابن الحيوان الاخضر الكبير الي بياكل الزلط

س/ايه هو عكس كلمة كونكريت؟

ج/لا تكن كريت

س/ايه هو عكس كلمة تلميذات؟

ج /don't tell me taht

س/ليه الثعلب تخين؟

ج/عشان الثعلب fat fat

س/حاجة ماشية على الارض وبتعمل ززززز ايه هي؟

ج/صرصار راكب موتسكيل

س/طيب ناس دخلوا شقة عرفوا انه فيها صراصير.. عرفوا ازاي؟

ج/لقوا الموتسكيلات راكنة جنب البلاعة

س/تعرفي تقولي فرقين بين الليمون والزيتون؟

ج/1-فيه ليمونادة ومافيش زيتونادة

تقدري تقولي الناس لاموني لكن ماتقدريش تقولي الناس زاتوني

س/طيب تعرفي 4 فروق بين البطة والوزة؟

ج/1-فيه رحالة اسمه ابن بطوطة لكن مافيش رحاله اسمه ابن وزوزة

تقدر تبلبطي في البحر لكن ماتقدريش تبلوزي فيه

كلنا تنغطى في البرد ببطانية لكن ما نقدرش نتغطى بوزانية

الوزة كانت زمان بطة لكن الشيطان وزها

س/طيب تعرفي تقولي 5 فروق بين الفيل والنملة؟

ج/1-رجل الفيل ممكن تنمل لكن رجل النملة مش ممكن تفيل

البيت ممكن يبقى فيه نملية لكن مش ممكن يبقى فيه فيلية

تقدري تاكلي سمك فيليه لكن مش ممكن تاكلي سمك نملية

كل واحد له بروفيل لكن مالوش برونملة
س/ايه الفرق بين الفيل والبرغوث؟

ج/الفيل ممكن يتملى براغيث لكن البرغوث مش ممكن يتملى فيلة

س/ايه عكس زمان؟

ج /the woman

س/ليه الكتكوت مابيعرفش يكذب على الفرخة؟

ج/لانها فاقساه

س/ليه القطار بيوقف عند المحطة؟

ج/ عشان مابيعرفش يقعد

س/طيب وليه مشي بعد كده؟

ج/عشان زهق بعد كده

س/طيب بيضة وقعت من الطيارة وماتكسرتش ..تفتكري ليش؟

ج/ ربنا ستر

س/طب بيضة وقعت من البرج وماتكسرتش .. ليش؟

ج/وقعت على الناحية المغسولة بمعجون الاسنان كرست

س/ازاي نحط زرافة في الثلاجة على 3 خطوات؟

ج/نفتح الثلاجة-نحط الزرافة-نقفل الثلاجة

س/طب ازاي نحط فيل في الثلاجة على 4 خطوات؟

ج/نفتح الثلاجة-نشيل الزرافة- نحط الفيل-نقفل الثلاجة

س/طيب في طيارة شايلة اجهزة كهربائية وحصل فيها عطل ولازم نرمي اتقل جهاز .. نرمي ايه؟

ج/نرمي الثلاجة عشان فيها الفيل

س/واحد بيعوم فجأة مات ليه؟

ج/الثلاجة الي فيها الفيل وقعت علي



a,di vshzg [hhhhhhhl]i Hov 7 ph[hj 2011




    رد مع اقتباس
قديم 13-11-2010, 02:37 AM   رقم المشاركة : [2]
Yara
Administrator
 
افتراضي رد: شويه رسائل جااااااامده أخر 7 حاجات 2011 Yara غير متواجد حالياً

تسلم ايدك ياحمادة
رسايل هايلة



    رد مع اقتباس
إنشاء موضوع جديد إضافة رد

مواقع النشر (المفضلة)

الكلمات الدلالية (Tags)
2011, أخر, جااااااامده, حاجات, رسائل, شويه



جديد مواضيع قسم الثيمات و الخلفيات والرسائل
الموضوع الحالى: شويه رسائل جااااااامده أخر 7 حاجات 2011    -||-    القسم الخاص بالموضوع: الثيمات و الخلفيات والرسائل    -||-    المصدر: منتديات بوابة بدر    -||-    بوابة بدر
أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة


المواضيع المتشابهه لموضوع: شويه رسائل جااااااامده أخر 7 حاجات 2011
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
زوجه بربع مخ Eng_Badr بوابة حواء 0 03-01-2011 12:24 AM
براحه شويه يا اسطي Yara بوابة الضحك والفرفشه , طرائف و نكت وكاريكاتير 1 15-12-2010 12:23 PM
افضل النكت لتنتعشوا شويه (بصراحه محتاجين لها) Eng_Badr بوابة الضحك والفرفشه , طرائف و نكت وكاريكاتير 0 18-11-2010 05:34 PM
رسائل ولا اروع من كدة Eng_Badr الثيمات و الخلفيات والرسائل 0 10-08-2010 04:53 PM
رسائل مسخره Eng_Badr الثيمات و الخلفيات والرسائل 0 12-07-2010 11:55 PM


الساعة الآن 08:46 AM

بوابة، بدر، بوابة بدر، منتديات، منتديات بوابة بدر، بدر جيت


بوابة بدر ، منتديات بوابة بدر ، برامج 2018 ، برامج شات 2018 ، برامج بورتابل 2018
BadrGate | About Us | Google Adsense Privacy Policy | DMCA | Disclaimer | Contact Us
جميع المشاركات لا تعبر عن وجهة نظر الاداره وإنما تعبر عن وجهة نظر صاحبها فقط وللإبلاغ عن اى إنتهاك للحقوق يُرجى الاتصال بنا
يمنع وضع اى مشاركات تتضمن اى انتهاك لحقوق الملكية الفكرية او الادبية لاى جهة واذا وجد اى ضرر نرجوا الاتصال بنا لعمل اللازم

منتديات بوابة بدر

RSS RSS 2.0 XML MAP html  PHP  info gz vbmaps maptag sitemap  sitemap2  tags htmlMAP

بوابة بدر ا منتديات بوابة بدر ا 2016 تحميل برامج ا برامج 2016 ا برامج شات 2016 ا برامج بورتابل 2016 ا بدر سوفت ا بدر للبرامج ا Badr4Soft ا Download New Full Software
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77